8. kesäkuuta 2017

Jos saisin valita vain 5 meikkituotetta



Kesän tullen haluan yleensä keventää meikkiäni; käyttää kevyempää meikkivoidetta, skipata linerit ja siirtyä vaaleampiin luomiväri- ja huulipunasävyihin. Luonnollisuus ja no-makeup makeup ovat selkeästi tämän hetken isoimmat meikkitrendit. Itse tykkään luonnollisuustrendistä huolimatta käyttää aikaa meikkaamiseen ja yksinkertaisesti näyttää meikatulta. Olen kuitenkin pohtinut, voisinko pärjätä vähemmälläkin määrällä tuotteita. Lähdinkin miettimään, mitkä tuotteet valitsisin, jos saisin valita vain viisi. Ajattelin haasteen olevan vaikea, mutta loppupeleissä ne viisi tärkeintä tuotetta löytyi yllätävänkin helposti :)



MEIKKIVOIDE - Minulle on tärkeää, että ihoni näyttää tasaiselta ja kuulaalta, joten meikkivoide on yksi ehdottomia meikkini kulmakiviä, Iho näyttää mielestäni freesimmältä, kun siinä on kevyt kerros meikkivoidetta.

IRTOPUUTERI - Ihoni rasvoittuu helposti, joten haluan aina puuteroida meikkivoiteen irtopuuterilla. Pidän myös siitä, että iho jää samettisen tuntuiseksi.




KULMAKYNÄ - Olen kateellinen ihmisille, joilla on luonnostaan hyvän väriset ja muotoiset kulmakarvat, sillä olisin ilomielin luonnollisilla kulmilla. Omaan kuitenkin harmahtavat ja jokseenkin harvat kulmakarvat, joten niiden pieni siistiminen ja värin muuttaminen hiuksiini sopivaksi on paikallaan.

RIPSIVÄRI - Kokeilin hetki sitten Skam-sarjan Nooran inspiroimana ripsiväritöntä lookia, jossa huomio keskittyy punaisiin huuliin. Noralla ja yleensäkin vaaleaveriköillä meikki toimii, mutta omaan ilmeeseeni se ei sopinut. Olen varmaan sen verran tottunut ripsivärillä kerrostettuihin ripsiin, että oloni oli hieman alaston ilman sitä.



POSKIPUNA - Pohdin hetken aurinkopuuterin ja poskipunan välillä, mutta päädyin poskipunaan, joka tuo kasvoille enemmän eloa ja väriä. Poskipuna viimeistelee ilmeen ja saa ihon näyttämään terveeltä. Saatan myös joskus sipaista poskipunaa poskille, jos olen oikeasti meikittä, sillä se todellakin piristää kasvoja :)

Näiden jälkeen tärkeimmät tuotteet itselleni olisivat highlighter ja peiteaine, mutta tarvittaessa meikkivoiteella saa piilotettua tummat silmänaluset ja poskipunana voi käyttää jotain hohdetta sisältävää tuotetta, kuten kuvien Nars Orgasmia :)



Mitkä olisivat sinun viisi valintaasi? Perustele :)

10 kommenttia :

  1. En kyllä tiedä pärjäisinkö vaan viidellä tuotteella.. :-D Täytyy pohtia tätä ja tehdä ehkä omaan blogiin samankaltainen postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään aina pärjäis, mut sillon tällön ehkä :D joo hei tee, olis hauska lukea sun valinnoista! :)

      Poista
  2. Mäkin ottaisin Narsin Orgasmin, mutta huh miten vaikeaa olisi vain viisi tuotetta valita. :D

    VastaaPoista
  3. Nämä tuotteet olisi munkin listalla, ihan perustuotteet meikkiin :)

    VastaaPoista
  4. Muuten sama, mutta vaihtaisin poskipunan luomiväriin:) Sitten tuliskin tenkkapoo, että mikä luomiväri;)

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus! Mä mietin melko kauan, mitkä olis mulle ne viisi ehdotonta meikkituotetta, kun valinta ei todellakaan ollut helppo :D Lopulta valitsin meikkivoiteen, peiteaineen, puuterin, eyelinerin ja ripsarin. Oon niin hätää kärsimässä jos mulla ei oo silmät rajattuina, etten tiedä miten pärjäisin ilman eyelineria :D Kulmakynä olis myös ihan kiva lisä tohon, mutta mun omat kulmat ei nyt oo ihan täysin onnettomat ja hätätilassa voisin jättää ne meikkaamatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Hauska, miten erilaiset sun valintasi olisivat. Näissä usein onkin juuri eroja sen puoleen, mitä ominaisuuksia kukin haluaa kasvoissaan korostaa :) Mulla eyeliner on häntäpäässä tuotteiden osalta, sillä se olisi varmasti mun viimeinen valinta. Mulle tärkeintä on siistit kulmat ja poskituotteet :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017